Wobec rosnących oczekiwań pacjentów oraz coraz bardziej złożonych procedur administracyjnych konieczne staje się posiadanie niezawodnego oprogramowania, które nie tylko ułatwi codzienne działania, ale także zapewni kompleksową obsługę na każdym etapie pracy placówki medycznej. W odpowiedzi na te potrzeby powstał Medyc – innowacyjne oprogramowanie medyczne, stworzone z myślą o wspieraniu działalności wielospecjalistycznych przychodni. Medyc daje możliwość elastycznego dostosowania się do specyfiki każdej placówki, dzięki modułowej strukturze, która pozwala na wybór i integrację niezbędnych funkcji. To kompleksowe rozwiązanie, które w pełni odpowiada na potrzeby i wymagania placówek medycznych. Sprawdź, co je wyróżnia!
W wielu krajach w Europie cyfryzacja i integracja w ochronie zdrowia za pomocą systemów informatycznych – m.in. PACS i RIS – jest już na bardzo zaawansowanym poziomie. Sprawdź, jak systemy PACS i RIS wpływają na jakość opieki zdrowotnej.
W tym roku szpitalne działy farmacji, apteki i hurtownie leków musiały się przyłączyć do dwóch systemów informatycznych, które umożliwiają monitorowanie obrotu lekami. Dzisiaj działają one zgodnie z założeniami i będą stopniowo osiągały pełną funkcjonalność. Poznaj korzyści dla użytkowników systemów PLMVS i ZSMOPL.
Dopuszczenie do przetwarzania danych wyłącznie osób przeszkolonych, zobowiązanych do zachowania w tajemnicy danych osobowych, to nie tylko obowiązek, ale i sposób na zminimalizowanie ryzyka wycieku informacji z systemów informatycznych.
Rozporządzenie Rady Ministrów z 27 listopada 2014 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2014 r. poz. 1671) wprowadza zmiany m.in. w zakresie wymagań dla podpisu elektronicznego.
Jednokrotna rejestracja pacjenta oraz monitoring kosztów na poszczególnych oddziałach - to dwie główne korzyści z wdrażanego właśnie w Szpitalu Powiatowym w Suchej Beskidzkiej projektu e-usług. Takie rozwiązanie prawi m.in. skuteczność i bezpieczeństwo dalej stosowanej terapii. Projekt IT o wartości bliskiej 4 mln zł zakończy się w 2013 roku.
Skontakuj się z Centrum Obsługi Klienta: 22 518 29 29 (Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00).
© Wiedza i Praktyka
/WiedzaiPraktyka
/wip
Dołącz do klubu Menedżera Zdrowia Ochrony Zdrowia i korzystaj z benefitów!