Procedura dotycząca prowadzenia rozmowy z pacjentem
Codzienny kontakt pracowników placówki medycznej z pacjentami jest ważnym elementem funkcjonowania każdej przychodni, prywatnego gabinetu czy innej placówki medycznej. Nie chodzi tu tylko o rejestrację wizyty czy szczepienia, ale o komunikację z pacjentem przez rozmowę, która dostarcza personelowi medycznemu wiedzy i pozwala na stworzenie odpowiedniego planu leczenia dla pacjenta.
Pobierz procedurę edukacyjną dotyczącą prowadzenia rozmowy z pacjentem. Jest to element wspomagający terapię.
Uzyskaj nieograniczony dostęp do SerwisZOZ.pl
- Aktualne informacje o zmianach prawnych
- Indywidualne konsultacje e-mail z ekspertem (odpowiedź w 48 h)
- Bazę 3500 porad ekspertów, gotowych wzory dokumentów i procedur
- Przywileje z uczestnictwa w Klubie Menedżera Ochrony Zdrowia - rabaty, konferencje, webinary live, e-szkolenia, prezenty
Jeśli masz już konto
Uzyskaj bezpłatny 24-godzinny dostęp do SerwisZOZ.pl
aktywuj dostęp testowyJeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.